Programul de studii universitare de masterat Publicitate și brand are misiunea de a pregăti specialiști în domeniul științelor comunicării, al comunicării publicitare, precum și în ariile și profesiile conexe, care să abordeze cu profesionalism fenomenul publicitar și strategiile de comunicare integrată a brandului. Absolvenții acestui program sunt pregătiți să ocupe posturi în cadrul agențiilor de publicitate, precum și al departamentelor de specialitate ale diverselor organizații.
Competențe profesionale după absolvire: Cunoașterea sensului și a implicațiilor fenomenului publicitar pentru lumea contemporană, precum și a trăsăturilor brandului ca principal vector de comunicare al organizațiilor; Capacitatea de a concepe strategii publicitare și de a lucra în echipă pentru realizarea lor; Deprinderi în ceea ce privește medierea comunicării dintre clienți și staff-ul organizației/agenției de publicitate; Capacitatea de a consilia clienții cu privire la cele mai potrivite căi de atingere a obiectivelor de publicitate și de comunicare a brandului; Capacitatea de a concepe și realiza produse publicitare pentru diverse suporturi de comunicare integrată a brandului (print, video, audio, multimedia ș.a.); Capacitatea de a elabora strategii pentru comunicarea integrată a brandului; Abilitatea de a utiliza tehnici persuasive în publicitate; Capacitatea de a elabora produse pentru identitatea vizuală a brandului.
Ocupații posibile conform COR:
Art director - 216609; Brand manager - 243207; Copywriter publicitate (studii superioare) - 265422; Manager de produs - 243104; Organizator protocol - 243208; Organizator târguri si expoziții - 243210; Organizator/conceptor/consultant formare - 242403; Prezentator expoziții - 243211; Referent de specialitate marketing - 243203; Șef agenție publicitate – 264217; Șef agenție reclamă publicitară - 122201.